[TYPO3-UG Dutch] General Record Storage page

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Thu Feb 15 13:02:05 CET 2007

In principe heb ik inmiddels de oplossing gevonden. Ik had wel de
pid_list van tt_news gedefineerd, maar had steeds de General Record
Storage page nodig om de catagorieen te laten zien. Na het aanpassen
via de extensie manager (deselecteren van Use "General record storage
page") zie ik ook weer de catagorieen, zonder extra definitie van de
storage page.
Gr Felippe

Op 15-feb-2007, om 12:34 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: