[TYPO3-UG Dutch] Uitlezen van frontend data uit typo3

Wiel, J.A.M van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Tue Feb 13 23:02:51 CET 2007

Hoi Rob,
Zie ook de TSRef over CONFIG, waar je informatie kunt vinden om het rendering-script van TYPO3 te veranderen. Wat je ook zou kunnen doen, is de hele documentheader van TYPO3 uitschakelen en verder wel TypoScript gebruiken om bijvoorbeeld XML te genereren. Het voordeel daarvan is dat je het in de ontvangende applicatie kunt valideren, als dat tenminste de bedoeling is.

Groeten,

Bas