[TYPO3-UG Dutch] Inloggen .. bijna goed..

Harry xboesh at gmail.com
Mon Feb 12 23:26:46 CET 2007

Dag Lijst,

Ik heb zitten hobby-en met een inlogpagina en o.a. deze uitleg gevolgd
http://www.hachmeister.org/en/typo/tutorials/extensions/add-a-login/

Een paar leermomenten...

Eerste vraag: als een nieuwe bezoeker zich registreert dan krijg ik
krijg als 'webregisseur' wel een mailtje dat er een nieuw account is
aangemaakt, echter de zojuist geregistreerde krijgt geen e-mailtje met
zijn gebruikersnaam en wachtwoord. En dat had ik wel verwacht...
Als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord vergeten ben en mijn e-mail adres
invoer, krijg ik keurig een mailtje met het 'vergeten' wachtwoord. Dus
mailen doet-ie wel.
Ik heb op de inlog pagina zowel de newloginbox als de gewone login getest.

Tweede vraag: in de back-end kan ik bij elke gebruiker een foto
toevoegen. Is dat aan de voorkant 'vergeten' in te voegen? Of moet je
die invoer/upload mogelijkheid er zelf tussen knutselen?

Derde vraag: waar kan een geregistreerde gebruiker zijn profiel aanpassen?

Met vriendelijke groet
  - Harry -