[TYPO3-UG Dutch] Is er een alternatief om een t3xfileteinstalleren

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Feb 12 21:34:44 CET 2007

Johann Jungbacker schreef:
> Dag Daniel,
>
> Dank je; maar dat gaat niet werken zoals Maarten al opmerkte:
>
> "Hoe kun je een t3x bestand uitpakken zonder typo3?"

Ja, misschien moet ik wat duidelijker zijn.

Ik schreef: Als je nog een installatie hebt doe je 't daar
Ik bedoelde: Stel dat dit niet de enige TYPO3 site is die jij beheert.
Als dat zo is zet dan daar de gewraakte extensie op. Importeren is
genoeg. Installeren is niet nodig

Verder schreef ik: en anders installeer je even een WAMP op je pc.
Een WAMP is een compleet pakket voor Windows, Apache, Mysql en PHP.
Vandaar ook de naam. En als je die haalt van de website van TYPO3 zit de
laatste versie van TYPO3 daar ook al in.
Even uitpakken en de handleiding volgen en binnen een paar minuten heb
je TYPO3 op je PC. Mocht dus optie 1 niet gaan omdat je geen andere
TYPO3 installatie tot je beschikking hebt, kun je op deze wijze binnen
een half uur up and running zijn
Het enige wat je hoeft doen is de betreffende extensie op te halen.

Het mapje onder typo3conf/ext kun je desgewenst nog even zippen, maar
ook zo FTP-en naar je halstarrige TYPO3 installatie.

Ik hoop dat ik nu wel duidelijk ben.

> Een uitgepakte extensie is geen probleem maar een ingepakte wel.

Daarom staat hierboven ook beschreven hoe je toch aan een *uitgepakte*
extensie kunt komen.

> Groeten,
>
> Johann

Groeten en heel veel succes,