[TYPO3-UG Dutch] Is er een alternatief om een t3x fileteinstalleren

Johann Jungbacker johann at quicknet.nl
Mon Feb 12 12:24:59 CET 2007

Hallo Leen,

Dat is precies wat ik wil, maar waar plaats ik handmatig de nog ingepakte
t3x file zodat de ext manager hem kan installeren/uitpakken? De plaats voor
uitgepakte extensies is idd typo3conf/ext/, maar in welke dir kan ik de t3x
file plaatsen (middels ftp)?

Groeten,

Johann

Ps: Maarten, ik heb de php-limit al op diverse plaatsen verhoogd nog zonder
het beoode resultaat..

Hoi Johan,

In dat geval zou ik hem lokaal uitpakken en met ftp uploaden naar de map
typo3conf/ext/

succes