[TYPO3-UG Dutch] Is er een alternatief om een t3x file te installeren

Bas Heutink webdesign at inbalanshasselt.nl
Sun Feb 11 14:19:27 CET 2007

Dag Johann,

Je zou de extension op een localhost kunnen installeren en daarna de
files die in de folder zijn uitgepakt uploaden naar je website in de
juiste folder en dan de extension vanuit de repos installeren, hij hoef
dan alleen nog maar database tables aan te maken e.d. Zo zal het denk ik
moeten lukken.

Bas