[TYPO3-UG Dutch] probleem TYPO3 3.8.1 hosting2go

Jaap Heimans jaap.heimans at gmail.com
Sun Feb 11 13:04:06 CET 2007

LS
ik probeer gebruik te maken van het kant-en-klare script bij
hosting2go.nlvan TYPO3. Na een succesvolle start zie ik in het TYPO3
Admin back-end menu
, on der Web, geen "template"optie in de module list van web, alleen List,
Page, Access. Nu kan ik dus geen templates aanmaken??

vervolgens heb ik geprobeerd om zelf het script, uit de source files te
installeren, maar dan kom ik al gelijk op de eerste start een foutmelding
"Cannot find configuration. This file is probably executed from the wrong
location."

dit is een fout uit index.php in de root; blijkbaar is PATH_typo3conf niet
bepaald, maar ik kan niet vinden wat ik moet instellen. Ik heb de
Installatie handleiding gelzezen, maar kan niets vinden over instellen van
installatie scripts, ik begrijp dat alles zou moeten werken.

De provider heeft MySQL, GD, ImageMagik en PHP 4.4.4

nu heb ik 2 vragen waarvoor ik graag tips en verwijzingen zou ontvangen:

1. is de installatie van hosting2go ok, als het template item mist in het
backend menu, of kan ik dit eenvouidg toevoegen, of kan ik op een andere
manier zelf templates maken? zelf pagina's maken lukt wel

2. als ik zelf vanuit source wil installeren bij de provider, moet ik dan
allerlei zaken veranderen in de standaard scripts?

Bedanks voor wat tips,

--

Jaap Heimans
-----