[TYPO3-UG Dutch] Joomla versus Typo3

R. van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Feb 9 14:32:37 CET 2007

Hoi marcel,

zonder ons de vertellen wat voor soort website je wilt/moet maken
is het niet mogelijk om een vergelijk te maken.

Ikzelf heb eens Joomla geprobeert, maar ik snapte er helemaal
niets van, zoals je zelf al aan gaf 'Geen page Tree!!!!'. Van
sommige van mijn klanten hoor ik ook 'Joomla is makkelijker
en ik gebruik jet voor kleine site'. Ik gebruik Typo3 voor elke
site, vanaf 1 pagina.....

Het enige wat ik wel kan vertellen, is dat elke design gemaakt kan worden
in typo3. Dat ligt in het geval van Joomla moeilijker (wat ik gehoord heb).

In iedergeval jammer dat je 'gedwongen' wordt.....

groet,
Ries

--
Ries van Twisk