[TYPO3-UG Dutch] Lettertype

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Fri Feb 9 09:27:18 CET 2007

Hallo,

Er bestaat zo iets en er is zelfs een plugin voor in typo 3.
Het gebruikt, javascript, en een stukje flash, en het leuke is dat de
gewone tekst er nog steeds staat in html. dus geen images zodat hij
niet meer te lezen valt.

SIFR
http://www.mikeindustries.com/sifr/

De plugin kan je hier vinden, alleen heb ik hem nog niet getest.
http://typo3.org/extensions/repository/view/gb_sifr/1.1.0/

Groeten

Nico