[TYPO3-UG Dutch] Typo3 3.8.1 download?

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Thu Feb 8 23:29:47 CET 2007

Wiel, J.A.M van de wrote:
> Hoi Barbara, Ik heb nog een hele zwik TYPO3-versies staan. Kan er op dit
> moment niet bij maar morgenvroeg ben je de eerste, als je ze dan nog niet via
> SourceForge gevonden hebt natuurlijk.

Hey Barbara,

Als je geen vreemde extensies gebruikt in je huidige install dan zou ik
inderdaad, zoals drs Ric zegt, gewoon de 4.0.4 source gebruiken en een upgrade
doen vanuit de Install Tool. "Update required tables COMPARE" en "Update
Wizard". Je dient er dan wel rekening mee te houden dat de RTE nu een system
extensie is en dus local verwijderd kan worden. Ik heb verder geen echte
problemen gehad met upgrades.

gRTz

ben
--