[TYPO3-UG Dutch] Lettertype

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Thu Feb 8 12:24:25 CET 2007

Hoi,

@Rudy,

Deze manier valt af omdat hij(zoals Daniel al duidelijk maakte) in
andere browsers(FF) niet werkt.

@Roland,
Ik zal hier eens naar kijken.
Waar ik nieuwsgierig naar ben is de serverbelasting(vertraging) als je
het wil gebruiken voor alle gewone teksten i.p.v. enkele headers.

@Bart,
Ik begrijp dat op deze manier de tekst wordt omgezet naar een javascript.
Waaruit ik weer cocludeer dat de tekst dan niet gelezen kan worden door
zoekmachines, wat een groot minpunt is.

In ieder geval genoeg om me weer even bezig te houden.

Bedankt