[TYPO3-UG Dutch] Lettertype

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Thu Feb 8 11:47:44 CET 2007

btw: dit is alleen mogelijk wanneer je een dynamisch tekst hebt, dus geen static tekst gebruiken want dat kan niet veranderen en dan zal het alsnog in een standaard lettertype worden weergeven.
(of dit 100% kloppend is weet ik niet, maar heb nog nooit anders gezien, dus tot het tegendeel bewezen is, klopt dit en dien je hier rekening mee te houden :P)