[TYPO3-UG Dutch] Full backup problemen

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Thu Feb 8 09:34:30 CET 2007

Allen,

Naar aanleiding van Daniel moet ik hem gelijk geven, en het is niet mijn
bedoeling dat iedereen alles maar aanpast op beveiligings niveau.

*** WARNING ***
Als je .php en/of .cgi bestanden op je webserver hebt staan heb je
bepaalde rechten nodig anders bestaat er een
kans dat het bestand niet werkt. Dit houdt in wanneer jij een gebruiker
(met bepaalde rechten) bent en geen admin, dan moet je eerst je admin om
toestemming vragen.

Ik laat het hier bij en voro de gene die hier meer van af willen weten
raad ik aan om op het internet informatie te verschaffen.