[TYPO3-UG Dutch] Hoe kan dat nou?

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Tue Feb 6 03:55:50 CET 2007

Ik gok dat je vaak op de 'reply' knop drukt en dan het onderwerp
veranderd om een nieuw topic te maken.

nieuw topic maken: copy-paste het e-mail address: TYPO3 Usergroup Dutch
<typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de>
in het aan veld, en kies een nieuw subject... Er is niet meer
noodzakelijk ;)

Leen Strijk schreef:
> Hallo Pieter,
>
> Ja het is gelukt ja.
> Ik vermoed dat het komt omdat ik hetzelfde onderwerp heb gebruikt als de
>   eerdere thread.

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [kvk: 34210081]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl/>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl/>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl/>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com/>