[TYPO3-UG Dutch] Hele pagetree in één keer verwijderen

Wiel, J.A.M van de j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Mon Feb 5 17:24:17 CET 2007

Hoi Jos,
Is inderdaad wel drastisch, maar voor een dev => live overgang blijf ik het prettig vinden. Zelf heb ik iets te vaak meegemaakt dat in zoekresultaten ineens teksten als "Blablabla hier komt straks nog iets" (of baldadigere versies van hetzelfde) terugkwamen. PhpMyAdmin is natuurlijk uitsluitend bedoeld voor admins die weten wat ze doen en sowieso niet raadzaam voor live sites. ;-)

Groeten,

Bas