[TYPO3-UG Dutch] Probleempje met sr_feuserregister

Nico Deblauwe nico.deblauwe at gmail.com
Sat Feb 3 18:03:38 CET 2007

Hoi,

Met schaamrood op de wangen (om jullie nutteloos te storen), moet ik
toegeven dat ik de oplossing - na nog een uurtje zoeken - zelf heb kunnen
vinden.

Blijkbaar maakt de standaard template die ik geselecteerd had (NEW SITE,
based on standard) gebruik van frames... En daarvoor staat er in de
handleiding dat er nog wat extra settings moeten bijgeschreven worden in de
TS template setup.

In elk geval met vriendelijke groetjes,

Nico

register_pi1[sFK]=APPROVE&fD[_FIELDLIST]=uid%252Cpid%252Cusergroup&fD[usergr
oup]=3> &fD[disable]=0&tx_srfeuserregister_pi1[aC]=4ca1d5a2. Ik kom