[TYPO3-UG Dutch] FlexForms

Michiel Roos michiel at netcreators.com
Fri Feb 2 18:38:27 CET 2007

Rens Admiraal wrote:
> Lo,
>
> Ik ben aan het kijken wat FlexForm exact kan, weet iemand hoe ik het
> formulier in de BE zichtbaar kan maken dat gemaakt wordt in de volgende
> tuto?
> http://wiki.typo3.org/index.php/Extension_Development%2C_using_Flexforms
>
> grtz

Lo Rens,

Als je die tutorial volgt, je zet je flexform netjes in je ext/flexform
dir en je doet de aanpassingen in ext_tables.php zoals aangegeven, dan
zou je de flexform moeten zien als je je extensie als 'plugin' in de
backend hangt.

De voorwaarde hiervoor is dat je met de kickstarter ook een 'Frontend
Plugin' van je extensie maakt. Anders kun je extensie niet als plugin in
de backend hangen.

Let erop dat de kickstarter de hele extensie overschrijft als je hem
opnieuw gebruikt om je extensie aan te passen. Je kunt wel aangeven van
welke bestanden je wenst dat ze niet worden overschreven.

Ik heb het Wiki artikel aangepast om dit te benadrukken.

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos