[TYPO3-UG Dutch] chc-forum

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Feb 2 15:59:51 CET 2007

Maarten Van de Broek schreef:
> Dag Jos, Daniel en anderen,
>
> 1. Ik gebruik sr_ fe_user_register (front end user registration) . Deze
> zendt ook mails bij registratie, en dat werkt.  Ook mailformulieren
> werken perfect. ('disable mailer' en 'disable thread monitoring' staan
> niet aangevinkt in de plugin options)
Dan ligt het daar dus niet aan. Mooi alweer een mogelijke oorzaak minder.

> Ik heb ook de handleidingen nagekeken, en daar staat iets van cron
> mailer instellen, maar dat begrijp ik niet.  Vandaar dat ik me, na uren
> zoeken, tot jullie richt.

Dan zal dat het kunnen zijn.
Staat er ook een voorbeeld van de betreffende cronjob bij?
Plak die in de crontab en het zou moeten werken.
Op voorwaarde dat er een cron draait. Maar dit valt, net als HTML en
CSS, eigenlijk buiten de scoop van de lijst.
Vraag daarvoor je provider of, als je zelf de server in onderhoud hebt,
een getalenteerde deskundige.

> 2. Ik heb al eens geprobeerd om (op de pagina van de extensie bij
> tabblad 'required') in plaats van de PID van de user folder de PID van
> de forumfolder te gebruiken, en weer terug, maar ik kan geen andere
> gebruikers van het forum zien.

Dat zal toch ergens in die richting moeten zitten, lijkt me.
Wel de typoscript geinclude? Of is dat niet nodig.
Het pad naar de template bevat geen typefouten?

In zoiets zal het toch vermoedelijk zitten.

Succes,

Daniel Doesburg