[TYPO3-UG Dutch] DAM indexing / non-indexing image-files

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Thu Feb 1 19:02:59 CET 2007

Beste Typotriësten,

Ik heb op twee verschillende servers dezelfde versie van Typo3
geïnstalleerd.
Aan beide installaties heb ik afgelopen week DAM toegevoegd.
Onder de ene installatie verloopt alles OK, mijn images worden zowel
onder de fileadmin-tree als onder de Media Types getoond.
Onder de andere installatie zijn de images-files onder beide genoemde
trees schijnbaar (ze staan er heus!) niet aanwezig en meldt DAM vrolijk
dat de images-fles (met naam en extensie) niet zijn geïndexeerd.

Wat o wat kan hier aan de hand zijn?

Alvast dank,

Ton Akveld