[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid probleem.

Tom Verdaat tom at verdaat.org
Thu Dec 27 15:41:40 CET 2007

Ik heb het al opgelost!

Heb het werkend gekregen. Hieronder staat de multilanguage-gerelateerde
TypoScript code die ik nu in de template setup heb staan. Moet misschien
nog h.e.e.a. toevoegen m.b.t. charsets e.d. maar dat komt wel tegen de
tijd dat ik weer tegen een probleem aan loop ;)

#
# Start language section
#

# Adding the language selector plugin
lib.SiteLanguageSelector < plugin.tx_srlanguagemenu_pi1
   lib.SiteLanguageSelector {
   languagesUidsList = 0,1,3
   defaultLayout= 0
   defaultLanguageISOCode = nl
   alternateFlags {
     NL = nl
     EN = en
     DE = de
     }
   }

# Setup multilanguage (localization):
#config.linkVars = L
config.uniqueLinkVars = L
config.language = nl
config.sys_language_uid = 0
config.sys_language_mode = content_fallback
config.sys_language_overlay = content_fallback

[globalVar = GP:L=1]
config {
  sys_language_uid = 1
  language = en