[TYPO3-UG Dutch] Zoeken

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Sun Dec 23 22:19:34 CET 2007

Hallo gebruikers,

nu mijn installatie perikelen zijn opgelost (Apache had niet genoeg
geheugen toegewezen gekregen) is het tijd voor mij om inhoudelijke
vragen te stellen.
Misschien kunnen jullie mij als newbie een hint geven over het 'Search'
formulier. Ik zou dat namelijk graag wat aanpassen.
De aanpassingen zouden moeten zijn de Nederlandse tekst 'Zoeken' ipv het
woord 'search'. Ook zou ik graag een andere zoekbutton hebben met een
eigen image.
En wat ik ook heel graag zou willen is het zoekveld als onderdeel van
mijn left div waarin het menu staat. Als dan een zoekterm wordt ingevuld
zou ik dan graag de resultaten zien in het content gedeelte van de site.
Dus niet zoekveld op een pagina en dan de resultaten op diezelfde pagina.
Je ziet dat best veel op (TYPO3) sites maar ik kan maar niet vinden hoe
men dat doet in TYPO3.
Weet één van jullie dat?
Ik gebruik geen templavoila maar gebruik html files die ik parse met
automaketemplate ( en ik heb al veel gegoogled)

Alvast hartelijk bedankt.

Groet,

Dick