[TYPO3-UG Dutch] Re: tt_news laat geen categorieën zien

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Sun Dec 23 09:29:39 CET 2007

On 2007-12-21 12:56:16 +0100, "Natural Designs [Jorg]"
<jorg at naturaldesigns.nl> said:

> Beste Lijst,
>

> Ik heb tt_news geïnstalleerd en deze werkt goed. Ik heb nieuwsitems in
> de
> sysfolder geplaatst en tevens een aantal categorieën aangemaakt. Als
> ik nu
> een nieuwsitem wil koppelen aan een categorie (bij tabblad relations)
> dan
> krijg ik daar de categorieën niet te zien. Ik zie hier alleen “News
> category” staan.. Wat moet ik doen om de aangemaakte categorieën
> hier wel te
> [...]

Hi Jorg,

lees om te beginnen iets over het zetten van een general record storage
page, daar zit namelijk je euvel. Je vraag staat helder gedefinieerd in
de manual van tt_news. (Met andere woorden: lezen! ;-) )

- Zorg dat je in de extentie manager bij tt_news het vinkje aan staat
bij de bovenste optie (over grsp's).
- Geef je sysfolder een grsp van de sysfolder zelf.
- Zet in je page structure op een zo hoog mogelijke pagina je grsp naar
de niews sysfolder.

Have fun!

Henjo