[TYPO3-UG Dutch] tt_news laat geen categorieën zien

Natural Designs [Jorg] jorg at naturaldesigns.nl
Fri Dec 21 12:56:16 CET 2007

Beste Lijst,

Ik heb tt_news geïnstalleerd en deze werkt goed. Ik heb nieuwsitems in de
sysfolder geplaatst en tevens een aantal categorieën aangemaakt. Als ik nu
een nieuwsitem wil koppelen aan een categorie (bij tabblad relations) dan
krijg ik daar de categorieën niet te zien. Ik zie hier alleen “News
category” staan.. Wat moet ik doen om de aangemaakte categorieën hier wel te
zien en de nieuwsitems te kunnen koppelen aan de categorie?

Ik heb in de constant editor van mijn template het volgende staan:

plugin.tt_news {

useSubCategories = 1

displaySubCategories = 1

categoryMode = 1

displayList {

   subCategoryImgItem_stdWrap.wrap = <span style="border:1px solid
red;">|</span>

   subCategoryTitleItem_stdWrap.wrap = <span style="border:1px solid
red;">|</span>

  }

}

Jorg