[TYPO3-UG Dutch] Gebruikers Verificatie

Frans Saris franssaris at gmail.com
Wed Dec 19 09:29:23 CET 2007

hoi juni,

kijk eens naar extensions als cc_iplogin_fe, sf_imap_login,
auth_certificate, xw_ldap, wildside_single_signon etc...

misschien dat je een van deze als voorbeeld kunt gebruiken. Ben bang
dat er geen pas klare oplossing is voor je probleem

gr. Frans

Op 18-12-07 heeft juni at dreamwebsites.nl<juni at dreamwebsites.nl> het
volgende geschreven: