[TYPO3-UG Dutch] Onbegrijpelijke upgrade problemen...

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Tue Dec 18 09:27:24 CET 2007

Dag Daniel,

Natuurlijk had ik daar in het begin aan gedacht... maar toen werkten
sommige sites wel en andere niet... Nu dat alles niet meer werkte leek
jouw opmerking wel zinnig... Een nieuwe "tar xzvf
typo3_src-4.1.5.tar.gz" en twee testjes later kan ik melden dat het nu
inderdaad perfect werkt!
Voor het geval ik hier niet meer aktief ben voor kerst... alvast een
zalig kerstfeest aan jou en iedereen!

Patrick