[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.1.1 en PHP 5.2.5

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Dec 18 00:00:52 CET 2007

Hoi Félippe,

PHP5 wil graag dat er correct geprogrammeerd wordt.
En $this als parameter in een functieaanroep valt daar niet onder.
Veel extensies worden of zijn zo langzamerhand aangepast aan de
strengere eisen.
Het is dan ook te adviseren om niet alleen de "foute" extensie te
updaten, zoals je gedaan hebt, maar alle waar inmiddels een nieuwere
versie van is. Met de Updater gaat dat heel gemakkelijk.

Let even op of je misschien direct in de extensie iets hebt aangepast.
Dat wordt namelijk overschreven!

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg