[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.1.1 en PHP 5.2.5

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Mon Dec 17 16:58:23 CET 2007

Hoi Félippe,

Even aannemend dat jij geen extensies globaal installeert kun je de
nieuwst source 4.1.5 gewoon uitpakken, symlink naar de nieuwe source
laten wijzen en klaar ben je.

Natuurlijk even de cache legen.

Compare database kan nooit kwaad, maar zou niet nodig hoeven zijn.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--
Word jij mijn collega bij Netcreators?