[TYPO3-UG Dutch] Typo3 4.1.1 en PHP 5.2.5

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Mon Dec 17 15:44:34 CET 2007

Gegroet,

mijn provider heeft voor mijn site (4.1.1) de versie van php
gewijzigd naar versie 5.2.5.

Nu werkt tt_news niet meer naar behoren (site werkte helemaal naar
behoren). Zijn bij jullie dit soort problemen bekend?

Dit probleem heeft voor mij (mogelijk( meteen een reden om de site te
upgraden naar een nieuwere versie van Typo3. En dat wordt voor mij de
eerste keer ....... Heeft iemand een goede work-around (ik werk
netjes met symlinks)?

Eef Weenink had eens op deze mailinglist de volgende lijst gegeven:
1.	Ik gebruik symlinks. Dus alle extensies vanuit uit oude versie
kopieren naar nieuwe versie. (anders worden de global extensies NIET
gevonden)
2.	In installprogramma: compare database
3.	In tools: reindex database
4. 	In typo3conf cache files verwijderen
5.	In extmanager extensions (even goed opletten dat je zelf
gemodificeerde versies houdt!) updaten
6.	FE cache legen
7.	BE cache legen.

Is dit voldoende?