[TYPO3-UG Dutch] standaard sys_language_uid veranderen voor een bepaalde boom

Bas van der Togt b.vandertogt at profinit.com
Sun Dec 16 03:41:41 CET 2007

Hoi Henjo,

Bedankt voor je bericht!
Hier heb ik niks aan helaas.

Ik wil namelijk een sitemap maken bij L=1 maar dan van L=0 pagina's.
Je zal wel denken, waarom wil je dit in godsnaam...
Nou, omdat ik een archief van nieuwssbrieven wil maken, en gezien de
extensie direct_mail geen multi lang ondersteund heb ik wat truucjes
moeten uithalen. Elke taal heeft een eigen map met daarin alle
inschrijvingen en als subpagina's als nieuwsbrieven. Deze subpagina's
wil ik graag weergeven als een sitemap, zodat de bezoeker alle
nieuwsbrieven kan terug zien.

Voorbeeld:
obj.news = HMENU
obj.news {
	special = directory
	special.value = 111
	wrap = <ul>|</ul>
	1 = TMENU
	1 {
	  	noBlur = 1
		NO {
			wrap = <li>|</li>
		}
	}
}

Hier wil dus aan toevoegen dat ie alle pagina's uit de default (L=0)
moet tonen ipv de taal die op dat moment actief is. Enig idee?

gr,
Bas