[TYPO3-UG Dutch] standaard sys_language_uid veranderen voor een bepaalde boom

Bas van der Togt b.vandertogt at profinit.com
Sat Dec 15 15:09:06 CET 2007

Ok, ik heb nog even een vraagje mbt het archiveren van de nieuwsbrieven:

Ik probeer nu een sitemap te maken met alle nieuwsbrieven van een
bepaalde taal. Alleen deze sitemap wordt alleen weergegeven bij de
default taal. Bij alle andere talen niet omdat de nieuwsbrieven daar
zijn aangemaakt als default taal. Weet iemand hoe ik een TMENU kan maken
waarmee ik de sys_language_uid kan aanpassen?

gr,
Bas