[TYPO3-UG Dutch] API_MACMADE problemen

Sebastiaan van Parijs sebastiaan at framed.nl
Thu Dec 13 17:13:11 CET 2007

Hey,

Ik ben aan het ontwikkelen met API_MACMADE en ik heb problemen om een
aantal functies aan de praat te krijgen ze verwachten een specifieke
value die ik niet kan reproduceren. Het gaat om $feAdminConf,
$feAdminSection. Heb geen idee wat ik in deze values met stoppen. Heeft
iemand ooit met deze functies gewerkt en zo ja, heeft iemand daar een
voorbeeld van.

Specifiek voor fe_createInput, fe_createTextArea, fe_createSelect,
fe_createSelectFromTable, zou ik graag voorbeelden zien.

Alvast bedankt en aub help effe, zit echt helemaal vast.

Thnx,
Sebastiaan