[TYPO3-UG Dutch] php5

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Dec 13 09:43:48 CET 2007

Is het 3.8.0 of 3.8.1? Volgens mij is er een specifieke standaard TYPO3
3.8.1 module die niet lekker draait op PHP5. Verder zit je bottleneck meer
in de extensies die je draait dan in TYPO3 zelf. Beste is om even een
backupje te draaien van je site, en deze op een testomgeving (bv. lokaal) in
een PHP5 omgeving te draaien, dan weet je het meteen, en kun je de mogelijke
ellende voor zijn. Voor versie 4.1.3 zou het geen enkel probleem moeten
zijn.

Ric

Op 13-12-07 heeft jean-pierre at defeyter.net <jean-pierre at defeyter.net> het
volgende geschreven:

> volgende wee kwordt mijn phpversie geupgrade naar PHP5
> ik heb 1 site draaien op typo3 3.8 en eentje op 4.1.3
>
> hebbe njullie weet van eventuelle aanpassingen die ik moet doen om alles
> draaiende te houden
>

> Jean-Pierre

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

Let op: gewijzigde openstelling:
http://www.alternet.nl/?429

alterNET Internet BV

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
Word onze nieuwe collega! Kijk op:
http://www.alternet.nl/vacatures.418.0.html

*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78 6351200 and
or printing of this message is strictly prohibited unless otherwise stated.
You are advised to carry out a virus scan before opening any attachments as
we do not accept any liability whatsoever for any damage sustained as a
result of any software viruses.