[TYPO3-UG Dutch] gebruikte foto's

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Wed Dec 12 15:21:25 CET 2007

Beste lijst,

Even een vraagje over de Object Browser welke gebruikt wordt voor het
invoegen van foto's. Is het mogelijk om in het overzicht van foto's te zien
of de foto al in gebruik is op de site (en eventueel waar)? Er staat een
kolom 'Ref' maar die verwijst bij mij alleen bij enkele foto's naar
templates. Deze foto's staan dan in een template genoemd als standaard
afbeelding voor een  bepaalde plek. Het idee achter mijn vraag is dat ik
niet wil dat foto's meerdere keren terug komen op de site.

Alvast bedankt!

Groeten,

Rik

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  content management  |  online applications  |
internet marketing

A: Stadhoudersweg 151d, 3039 EJ  Rotterdam, The Netherlands
M: +31 (0)647 226543  |  W: http://www.actiview.nl <http://www.actiview.nl/>