[TYPO3-UG Dutch] Een bestaande extensie formulier uitbreiden in BE

Jeroen Visser jeroen at roquin.nl
Mon Dec 10 12:41:45 CET 2007

Hallo,
Ik ben bezig met het uitbreiden van een bestaande extensie met eigen velden in de BE.
Hierbij heb ik een extensie gemaakt middels om deze vervolgens toe te voegen aan tca.php van de bestaande extensie door het volgende te schrijven in mijn eigen tca.php:

$tempColumns = array(....
);

t3lib_div::loadTCA("tx_dmmjobcontrol_job");
t3lib_extMgm::addTCAcolumns("tx_dmmjobcontrol_job",$tempColumns,1);
t3lib_extMgm::addToAllTCAtypes("tx_dmmjobcontrol_job",",--div--;Event Info,tx_mblnewsevent_isevent;;;;1-1-1, tx_mblnewsevent_from, tx_mblnewsevent_to;;1, tx_mblnewsevent_where;;2, tx_mblnewsevent_organizer");

Ik krijg niet het verwachte resultaat in het BE formulier. Ook hen ik het direct toegevoegd aan de TCA van de uit te breiden extensie, ook geen resultaat.

Kortom de vraag: Hoe kan ik mijn eigen velden toevoegen aan een bestaande extensie in de BE?
Alvast bedankt.

Groeten,
Jeroen