[TYPO3-UG Dutch] mailform extensie vervolgvraag

Paul Rijke paul at rijke.org
Sat Dec 8 11:33:16 CET 2007

Dank Maarten voor deze tip

Deze werkt nu heel aardig, behalve foutteksten bij required values.

In mijn form template heb ik:
value="###NAME_VAL###" /></td>

Als ik het goed begrijp wordt de tekst vervangen door de tekst in de error:
NAME_VAL; notEmpty; text: Dit veld is verplicht!

Dat werkt ook idd, maar ik wil dit taalonafhankelijk maken. Ik probeer iets
als
NAME_VAL; notEmpty; text: ###label_name_err###

en in de lang.xml
<label index="label_name_err">Dit veld is verplicht!</label>

Dit werkt echter niet. Where do I go wrong. Voor de rest is ie helemaal top.