[TYPO3-UG Dutch] Bodywrap

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Thu Dec 6 13:52:32 CET 2007

Hoi Maarten,

Nog even voor de duidelijkheid.
Had je wel gezien dat in Rob's uitwerking de wrap binnen de accolades
ligt en bij jou heb je ze erbuiten .

In jouw voorbeeld zou het dan moeten worden:

temp.mainTemplate.subparts.block_content = COA
temp.mainTemplate.subparts.block_content {
      wrap = <div class="body_wrap">|</div>
      10 < styles.content.get
}

Met vriendelijke groeten,