[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Wed Dec 5 13:15:14 CET 2007

Hi Paul,

Ik weet niet of je deze al ooit gelezen hebt, maar er is een erg
uitgebreid (dat wordt weer lezen) document genaamd "Frontend
Localisation Guide". Ook erg bruikbaar voor Templavoila, omdat daar
namelijk andere instellingen voor gelden dan voor de reguliere page
module. Het is een flinke brok en kan wat pittig zijn, maar het dekt wel
de gehele lading.

http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_l10nguide/1.0.0/ter_doc_sxw/?no_cache=1

Patrick