[TYPO3-UG Dutch] Bodywrap

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Tue Dec 4 17:07:28 CET 2007

Ik zit met een klein probleem waarvan ik de oplossing niet kan vinden:

Ik werk met de autoparser en bij het genereren van een content element neemt
hij automatisch (bij elke regel) de volgende opmaak mee in de tekst: <p
class="bodytext">. Nu wil ik graag een wrap om het hele content element.
Nu had ik al het volgende geprobeerd:

block_content < styles.content.get
block_content.wrap = <div class="body_wrap">|</div>

De laatste regel werkt dus niet. Ik heb al zo'n 10.000 verschillende
varianten geprobeerd maar de juiste nog gevonden. Iemand enig idee?

Grt. Maarten