[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid en template

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Tue Dec 4 13:20:08 CET 2007

Hoi Rik,

Even weer aanhalen voor de duidelijkheid:

[browser = msie] && [version=<7]
config {
     doctypeSwitch = 1
}

Dit heeft te maken met de notatie binnen Typoscript. Het staat er goed.
Dat "="-teken na version moet er staan, anders werkt het niet. Kleiner
of gelijk aan wordt normaliter altijd geschreven als "<=", niet als
"=<". Typoscript kent geen "<=" of ">=". Hierna komt de daadwerkelijke
vergelijking. Voorbeelden:

[version= <7] versie is kleiner dan 7
[version= 7, <7] versie is 7 of kleiner dan 7
[version= >7] versie is groter dan 7
[version= 7, >7] versie is 7 of groter dan 7
[version= 7] versie is 7

En nog een voorbeeld van een AND vergelijking

[hour = 23, >23] AND [hour = <5] Serveruur is 23 of groter dan 23 en
kleiner dan 5.

Kijk eventueel even in het TSref document bij conditions. Daar staat een
stukje over "Comparison".

Patrick