[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid en template

Paul Rijke paul at rijke.org
Mon Dec 3 21:08:35 CET 2007

Great!!!!!

Dat was hem. Dank Daniel en Bas..... (ik snap er overigens geen snars van,
maar dat terzijde)

In de setup van het template config.doctype = xhtml_trans toegevoegd en de
rest uit het template gesloopt en nu ziet ie er perfect uit in FF en IE.

Op naar de volgende stap

Learning all the time.

gr,
Paulus