[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid en template

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Dec 2 17:19:44 CET 2007

Paul Rijke schreef:
> Hi Jean-Piere,
>
> Ne, dat is niet wat ik bedoel. Ik vroeg me af hoe het kan als ik een goed
> tonend template in IE en FF heb, anders toont zodra deze ge-TemplaVoila'd
> is. Bij FF ziet ie er nog prima uit, bij IE plotseling links. En ook de
> styles kloppen niet meer.
>
> De enige verklaring die ik zie is dat er css styled content is toegevoegd,
> maar kan dit niet goed meten / uitsluiten.

Een andere reden zou het volgende kunnen zijn.
In de template:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

en in je pagina:

<!DOCTYPE html
	PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

Scheelt soms een slok op een borrel. Vooral bij IE.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg