[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid en template

Paul Rijke paul at rijke.org
Sun Dec 2 16:25:01 CET 2007

Hi Jean-Piere,

Ne, dat is niet wat ik bedoel. Ik vroeg me af hoe het kan als ik een goed
tonend template in IE en FF heb, anders toont zodra deze ge-TemplaVoila'd
is. Bij FF ziet ie er nog prima uit, bij IE plotseling links. En ook de
styles kloppen niet meer.

De enige verklaring die ik zie is dat er css styled content is toegevoegd,
maar kan dit niet goed meten / uitsluiten.

De vraag is/was min of meer of iemand ervaring heeft met css styled content
en hoe daar invloed op uit te oefenen is?

Met vriendelijke groeten / Kind regards,
Paul R. Rijke
ConnectIT Solutions B.V.
Oosterdwarsweg 1
1456NR Wijdewormer