[TYPO3-UG Dutch] installatie TYPO3 | foutboodschap

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Sun Dec 2 13:18:12 CET 2007

Hi Ric & Maarten,

Het zal niet aan skype liggen.
Apache draait hier namelijk wel. Anders waren deze meldingen niet in
beeld gekomen (In het eerste geval van de installatie kon dit wel een
mogelijkheid zijn)

De melding die in beeld komt is niets ergs.
Ik kan je aanraden om phpMyAdmin te installeren en daarmee te kijken of
de database bestaat. Grote kans van niet.
Wel is er de mogelijkheid met de 123 install tool om je username en
password op te geven (geloof dat root zonder wachtwoord het niet doet ?)
Stap 2 geeft je dan de mogelijkheid om een nieuwe database aan te maken
en deze te gebruiken.

Het CHMod verhaal heeft geen toepassing op windows. Hier gaat alles zo'n
beetje automatisch.

Groeten,
Jos