[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid en template

Paul Rijke paul at rijke.org
Sat Dec 1 15:26:49 CET 2007

Typo-ers,

Als oud Joomla fanaat ben ik uitgekeken op het strakke stramien van Joomla
en zoek meer vrijheid. Om mezelf een beetje te trainen heb ik een testsite
opgezet op www.rijke.org (that's me indeed ;-)

Typoversie 4.1.3

Ik heb een template van freecsstemplates gedownload welke zonder content
prima toont in zowel IE als FF. Echter, zodra ik hem met TemplaVoila heb
gebruikt, ziet hij er in FF perfect uit, maar in IE niet meer. Terwijl aan
de html en css op zich niks veranderd is.

Komt dit doordat de classes van templavoila of css_styled content gebruikt
worden en hoe oefen ik daar invloed op uit?

Ter referentie:
http://rijke.org/cms/fileadmin/templates/organicrhythm/template.html

ziet er goed uit in FF en IE, maar www.rijke.org/cms/index.php ziet er in IE
totaal anders uit.

Dan nog een vraag

Ik heb teksten tweetalig gemaakt en de constants van het template voorzien
van de code:

# Localization:
config {
  linkVars = L
  sys_language_mode = content_fallback
  sys_language_overlay = hideNonTranslated
}

[globalVar = GP:L=1]
config {
  sys_language_uid = 1
  language = en
  locale_all = en_EN
}
[global]

Echter, als ik nu www.rijke.org/cms/index.php?L=1 zie ik geen Engelse tekst,
wat ik wel verwacht. Hoe selecteer ik een taal?

Je ziet, ik doe mijn best om erbij te horen.