[TYPO3-UG Dutch] goede documentatie CONTENT object properties

jean-pierre damen typo3 at neurotransmitter.nl
Fri Aug 31 14:56:28 CEST 2007

Beste lijst,

Ik probeer via typoscript dynamische content te genereren op een pagina.
Ik heb een pagina met daarop een heleboel items die ik wil kunnen
sorteren.
Per pagina wil er negen tonen aan de hand van bepaalde
sorteringscriteria.

Ik doe dit met het CONTENT-object

temp.content = CONTENT
temp.content.table = tt_content
temp.content.select {
	pidInList = this
	orderBy = sorting
	where = colPos=0
	max=9
}

De eerste 9 zijn geen probleem, zie bovenstaande.

Maar ik wil 9 elementen tonen te beginnen bij item x zodat ik aan de
hand van een get-variabele paginering kan aanbrengen.
Ook wil ik kunnen sorteren op bepaalde velden binnen de content
elementen.

Ik weet dat het kan maar kan echter geen goede documentatie vinden.
Kan iemand mij de weg wijzen naar een goede reference of tutorial of
codesnippets-verzameling?
Google is vandaag niet mijn beste vriend lijkt het.

Alvast bedankt.

JP