[TYPO3-UG Dutch] typoscript template Setup wijzigen met PHP

Barbara Wijbenga bvschepen at home.nl
Thu Aug 30 17:22:18 CEST 2007

Ik heb het menu uit mijn html template gehaald en dat menu wordt nu volledig
in de extensie die ik op die pagina heb staan gemaakt :) Het is niet een
echt menu (geen TMENU oid) en zo kon het net zo makkelijk.

"Jos Schipper [Netcreators]" <jos at netcreators.com> schreef in bericht
news:mailman.1.1188485972.27245.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...