[TYPO3-UG Dutch] Calendar_base, rare <div>

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Aug 30 15:32:51 CEST 2007

He Bas,

Dit kan niet uitgezet worden, omdat dit niet door een wrap gedaan wordt.
Het is gebruikelijk om de content van een plugin door de functie
pi_wrapInBaseClass() te gooien op het allerlaatste moment. Dat doen heel
veel plugins. De ontwikkelaar kan dit bepalen. Is dit jou nooit eerder
opgevallen dat bijna alle plugins dit doen?

Patrick