[TYPO3-UG Dutch] typoscript template Setup wijzigen met PHP

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Wed Aug 29 12:32:13 CEST 2007

Barbara,

Michiel heeft hier gelijk in. Er is hier nog een ander punt wat
meespeelt: Het lijkt erop dat je lib.menu probeert te wijzigen met een
eigen extensie. Zit hierin een HMENU/TMENU combinatie die via normale
Typoscript wordt geplaatst? Of wordt dit menu door jouw extensie
neergezet (wat niet logisch is, want dan had je dit via de configuratie
van de extensie laten lopen). Het kan ook zijn dat je gebruik maakt van
een Userfunc om die waarde te manipuleren, maar dat kan ik uit je mail
niet aflezen.

Het probleem wat zich hierin misschien voordoet is dat TYPO3 het menu al
heeft gegenereerd, voordat je middels je eigen PHP die waarde veranderd.

Wellicht dat je iets meer details kunt geven wat je wilt bereiken en hoe
je dit hebt aangepakt.

Patrick