[TYPO3-UG Dutch] Thumbnails in element verkenner

Michiel Roos [netcreators] michiel at netcreators.com
Wed Aug 29 10:11:42 CEST 2007

Rik Willems - Actiview wrote:
> Beste Lijst,
>

> Wanneer ik een afbeelding wil invoegen op een pagina via de element
> verkenner (via het map icoontje) dan krijg ik geen thumbnails van bestanden
> die een uppercase extensie hebben (JPG ipv jpg). Via
> 'Bestand'->'Bestandlijst' worden deze thumbnails wel weergegeven. Weet
> iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt.

Dag Rik,

korte termijn oplossing:
- verander alle JPG in jpg

lange termijn oplossing:
- zoek je TYPO3 versie op
- surf naar bugs.typo3.org (maak een account aan als je dat nog niet hebt)
- zoek of iemand jouw bug al heeft gepost
- kijk of iemand al een oplossing heeft gevonden
- zo niet . . .
- schrijf een mooi bug report voor de betreffende extensie waarin
minstens staat:
   - je TYPO3 versie
   - stappen om het gedrag te reproduceren
   - geobserveerd gedrag
   - verwacht gedrag

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/