[TYPO3-UG Dutch] Indexed search template

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Mon Aug 27 21:59:14 CEST 2007

Gelukt!

Het probleem was niet een spelfout of iets dergelijks, maar de templates
extensie. Die had ik geïnstalleerd voordat ik erachter kwam dat het
standaard functionaliteit was van indexed search. De extensie werkte
niet, maar de templateFile typoscript van indexed search werkte niet als
de extensie nog geinstalleerd was, en dat was het geval.

Bedankt voor alle suggesties!

Groeten,
Edwin.